Wednesday 7 May 2014

Service Shaklee MANTOPSSSS!!!

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...

Syukur sangat rasa hari ni...Gembira sangat rasa hari ni :D

Tadi bila dok scroll news feed FB, tetiba bunyi notification dan tengok seorang sahabat saya tag saya pada gambarnya. Meh lihat apa gambarnya ;)

Klik gambar untuk paparan penuh

Alkisahnya, sahabat saya ni, yg dah pon mengambil langkah bijak dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee dan membuat order Set Kesihatan Optimum dari saya hujung bulan Mac lepas. Tapi dek kerana sahabat saya ni tiada di rumah semasa penghantaran dibuat oleh GDex, barang telah dikembalikan ke HQ Shaklee sebab lebih 14 hari tak dituntut. Saya arrangekan untuk penghantaran kedua dari HQ Shaklee. Malangnya perkara sama berlaku. Cukuplah sebulan order sahabat saya ni dok berulang-alik. Semalam saya call lagi HQ Shaklee untuk buat penghantaran ketiga. Alhamdulillah, hari ni order sahabat saya selamat sampai ke tangannya :)

Cerita di atas ni adalah situasi biasa bila penerima sering tiada dirumah. Yang luar biasanya bila Shaklee TIDAK MENGENAKAN SEBARANG BAYARAN PENGEPOSAN TAMBAHAN walaupon barang sudah dua kali tiba di HQ Shaklee!!! Wow, sangat menarik kan?! ;)

Dan untuk pengetahuan semua, postage Shaklee adalah flat rate sebanyak RM10 (SM) dan RM20 (SS). Beli sikit RM10, beli banyak pon RM10 ;) Jadi amat menguntungkan bagi sesiapa yg suka borong produk-produk Shaklee :)

Alhamdulillah, sahabat saya amat berpuas hati dengan service Shaklee :D Terima kasih sahabat kerana percayakan saya dan mengambil langkah bijak dengan memilih Shaklee :)

SHAKLEE ~ Creating Healthier Living 


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Nur Diyana Yahya
♥ SMS/WhatsApp:  016-5186648♥ Fb: https://www.facebook.com/MamaSaifCorner sila klik LIKE utk info terkini. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...