Thursday 18 October 2012

~ESP Shaklee Yang Dicintai~

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..

Tengok tajuk pon mesti dah tertanya-tanya kan..kenapa ESP Shaklee ni amat digemari dan ramai yg sudah pon falling in love dengan ESP Shaklee..

Sebelum saya cerita tentang kebaikan dan kelebihan ESP Shaklee ni, saya nak cerita dulu pengalaman saya sendiri mengamalkan ESP Shaklee ni..

Pengalaman Sendiri:
Saya mula mengambil ESP Shaklee ni selepas je habis pantang dalam bulan Jun 2012..mula-mula amik ESP Shaklee ni memang bertujuan nak banyakkan susu badan..yelah, dok asik dengar orang cerita ESP Shaklee ni bagus untuk bantu banyakkan susu badan..jadi saya pon try..saya amik 2 kali sehari..pagi masa perut kosong (selalu sarapan di ofis..so sementara nak ke ofis, takut perut masuk angin, shake2 lah dulu ESP..hehe)..dan sebelum tido sekali lagi saya amik..perubahan ketara yg saya alami adalah, bila minum ESP sebelum tido, bangun keesokan hari tu, badan tak rasa lemau langsung..selalu tu macam liat je nak bangun pagi sebab masih terasa letih semalam..tapi sejak amalkan ESP sebelum tido, bila bangun pagi, terasa segar je..lepas tu, jeragat di kulit muka saya pon dah semakin pudar..kalu sebelum ni, nak bersiap pegi keje mesti amik masa..yelah, nak cover jeragat2 yang berleluasa kat muka ni..tapi sejak amalkan ESP, jeragat makin pudar, masa nak bersiap pon jadi singkat..bila dah ada anak kecik ni, takleh dah laa nak mengadap cermin lama2..memang tepat pada masanya lah saya jumpa dan jatuh cinta dengan ESP Shaklee ni ;)

Tu serba-sedikit cerita saya dengan ESP..macam mana bleh 'cinta pandang pertama' dengan ESP Shaklee :)

Ok, sekarang nak cerita plak antara kebaikan & kelebihan ESP Shaklee..see the picture jelah kan..hehe

Sedikit info mengenai ESP Shaklee


Antara kebaikan & kelebihan ESP Shaklee

Jadi kome-kome semua, saya dah jatuh cinta dengan ESP Shaklee..kome-kome semua bila lagi?? pasti takkan sangat berpuas hati dan tak menyesal punyalah ;)

Hubungi saya untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai ESP Shaklee..
Contact: 016-5186648 (sms/what's app)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...