Sunday 14 October 2012

::Perasmian SupplementAndYou::

Alhamdulillah, dengan ini saya sebagai owner blog SupplementAndYou, merasmikan blog ini dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim :)

Serba-sedikit mengenai blog SupplementAndYou:
- Blog ini ditubuhkan bertujuan untuk berkongsi kebaikan, kelebihan dan manfaat yg anda semua akan dapat bila mengambil Shaklee sebagai 'makanan tambahan' a.k.a. supplement harian anda.
- Saya akan terangkan fungsi setiap vitamin dan mineral yg terdapat pada produk-produk Shaklee.
- Berkongsi testimoni-testimoni pelanggan yg telah merasa kesan positif semasa mengamalkan supplement Shaklee ni. Rata-rata pelanggan amat berpuas hati dah jatuh cinta terus dengan supplement Shaklee <3<3<3
- Kepada yg berminat, boleh lah menghubungi saya untuk sebarang konsultasi masalah penyakit yg dihadapi dan cadangan supplement Shaklee yg bersesuaian untuk diambil.

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee ID 885235 di kawasan Nilai, Seremban dan sekitarnya..anda boleh mendapatkan produk Shaklee secara cash on delivery (COD) di kawansan2 tersebut. Untuk penghantaran seluruh malaysia saya menggunakan servis poslaju/gdex.

Sebarang pertanyaan / tempahan, sila pm saya @ sms/whatsapp : 016-5186648 @ emel : deeyanaz@gmail.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...