Wednesday 5 February 2014

::Atasi Sembelit Dengan Shaklee::

Assalamualaikum & Selamat Pagi semua :D

Hari ni saya nak share macam mana nak atasi atau kurangkan masalah sembelit dengan suplemen Shaklee. Terpanggil nak share berkenaan sembelit ni kerana sekarang saya sedang berpantang. Berpantang dan sembelit bagi ibu selepas melahirkan anak pasti tidak dapat dipisahkan. Setuju??

Saya dapat merasa kedua-dua pengalaman berpantang dengan lewat ambil suplemen utk sembelit ini dengan dari lepas bersalin terus ambil suplemen ini. Suplemen yang saya maksudkan adalah Ostematrix, Zinc Complex dan Omega Guard. Di bawah nanti saya jelaskan bagaimana suplemen ini dapat bantu anda atasi masalah sembelit. Sebelum tu, saya nak minta maaf siap ye kalu ada yg kurang senang dengan entry saya ni sbb cerita pon berkaitan sembelit kan.

Saya nak share skit pengalaman berpantang anak pertama dan pengalaman berpantang anak kedua (sekarang). Saya mula mengambil suplemen Shaklee semasa berpantang anak pertama dengan Set Pantang Shaklee. Semasa berpantang, saya memang mengalami sembelit yg teruk dek kerana fobia nak meneran dan risau jahitan episiotomi terbuka balik. Tapi bila setiap kali nak membuang sangat, memang saya terpaksa hadap seksanya nak membuang. Ditambah dengan sakit dan sampai terluka dibuatnya. Saya mengadu pada distributor Shaklee saya tentang masalah ini dan beliau sarankan saya mengambil ketiga-tiga suplemen di atas. Alhamdulillah, dengan izinNya, masalah sembelit saya beransur pulih. Pulih bermaksud, proses membuang menjadi lebih kerap dengan najis tak sekeras sebelum ni dan luka akibat najis keras sebelum ni pon beransur baik.

Proses berpantang kali ni pula saya dapat rasakan segalanya dipermudahkan. Sudah tentu ikhtiar saya dengan Shaklee. Dari hari mula berpantang, saya dah mula ambil set sembelit ni. Alhamdulillah, proses membuang saya sangat-sangat lancar. Tak perlu risau jahitan episiotomi terbuka lagi.


Bagaimana Set Sembelit berfungsi:

OsteMatrix
¤ Membantu mengurangkan sembelit.
¤ Melancarkan membuang air besar.
¤ Memberi keselesaan apabila mengalami luka di bahagian dubur.

Zinc Complex
¤ Membantu menyembuhkan luka di bahagian dubur dengan lebih cepat.
¤ Amat disarankan kepada pesakit buasir di tahap teruk seperti keluar najis bersama darah dan rasa yang amat perit.

Omega Guard
¤ Baik untuk sendi dan otot.
¤ Membantu mengecutkan otot yg bengkak akibat tekanan dan kesakitan yg terjadi semasa proses membuang.

Jadi, apa tunggu lagi?? Kepada anda-anda yg sedang mengalami masalah sembelit atau buasir, cubalah Set Sembelit dari Shaklee ini. Semoga set ini dapat meringankan masalah sembelit anda ;)

KLIK SINI untuk dapatkan Set Sembelit Shaklee anda sekarang...

ATAU

Sebarang pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Nur Diyana Yahya
♥ SMS/WhatsApp:  016-5186648
♥ Email: deeyanaz@gmail.com
♥ Fb: https://www.facebook.com/MamaSaifCorner sila klik LIKE utk info terkini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...