Wednesday 8 October 2014

SAY Berwajah baru :D

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Semua :)

Haa, nampak tak pape perubahan kat blog Supplement And You (SAY) ni?? Mesti nampak kan..kan...hehe..beberapa hari lepas yang berhabuk je blog SAY ni disebabkan oleh kerja-kerja penyelenggaraan juga laa..eceh..beralasan nampak tuan tanah..hehehe

Entry ni saja saya tulis untuk promote dan kredit kepada tukang edit blog SAY sampai cantik + manis + berterbangan giteww..tema Bee kan..hehe

Overall memang saya sangat-sangat puas hati dan teruja sangat sebab yelah, tuan tanah ni bukannya reti sangat nak edit-edit template blog ni..takut nanti, dok asik pasang 'langsir' je kat blog SAY ni, 'perabot' terlupa pula nak letak kan..nak duduk atas ape nanti..paham tak agak-agak ;)

Ok, kalau sesiapa berminat nak edit blog dan dapat hasil macam ni, boleh terus berurusan dengan Other Site ye..tak payah laa saya cerita panjang kat sini..kalau berminat, boleh terus hubungi Other Site ok :)

Kalau sesiapa nak order atau jadi ahli Shaklee pula, boleh hubungi saya seperti di bawah ye :)

'Untick' pada item yang tidak berkenaan dan ikut langkah seterusnya
ATAU

Sebarang pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Nur Diyana Yahya
♥ SMS/WhatsApp:  016-5186648
♥ Email: deeyanaz@gmail.com
♥ Fb: https://www.facebook.com/MamaSaifCorner sila klik LIKE utk info terkini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...